Ad Code

BMC robot ayarını nasıl yaptım, mevcut ayarım nedir?

 



Merhaba Bmc robotları hakkında yazıma devam edeyim.

Bir robotu kullanmak sizce nasıl olmalı?

Bence şöyle olmalı, o robotun her tuşunu ilmek ilmek bilmek gerekir. Tıpkı bir at gibi ona binmek yada bir araç gibi onu sürmek gerekir. Nerede ne tepki verir anlamak gerekir.

Tüm bunlar zaman alır. Benim de çok zamanımı aldı. Anca sabırla tüm tuş ve ayarlarını kullandım ve yukarıdaki görseldeki ayarlar ortaya çıktı.

Bir kaç arkadaş beraber yaptık bunu aslında isimleri görselde var.


Ayarı nasıl yaptık?

Bu ayarı yaparken 12 farklı bmc robotunu aynı listede aynı endekste aynı anda kullandık. Her bir robot bir BMC yi çalıştırıyordu ve akşamları sonuçları exel alıp biriktirip 3-5 ay sonra analiz ettik. En güzel hangisinin hangi periyodu çalışmış tek tek not edip nihai ayarı oluştrduk.

Bu süreci siz de yapabilirsiniz ancak tek robotla olmaz. BMC 1 den 12 ye gelene dek çok zaman geçiyor ve dolayısı ile sağlıklı deneme olmuyor.


Bu ayarın değişmesi gerekir mi?

Elbette kendinize göre değişiklik yapabilirsiniz. Zaten kar al hisse başı alış miktarı ve bazı kısıtlamalar robotu kişiye özel kılıyor. Kendi stratejiniz zamanla oturuyor ..


Ben bu ayarı aylardır değiştirmeden kullanıyorum. 


İnce ayrıntılar neler?

Olayın en ince ayrıntısı kullandığınız liste ve elbette borsanın çıkıyor olması da lazım sonuçta trend takip ediyor. Sürekli longdan para kazanıyor ve dolayısı ile borsa giderse para kazanırsınız. 

- Çok fazla ince detayı var kullandıkça göreceksiniz. Siz sordukça bende tek tek konusunu açar yazarım.


Sonuç olarak ayarım yukarıdaki görseldeki gibi, elbette yatırım tavsiyesi değil ama kullanın bazı yerlerini değiştirin. En azından başlangıç ayarınız güzel olur ve zaman kaybınız az olur.

Yorum yaparak aklınıza takılanları sorun siz sordukça ben konu açarım.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hocam selamlar BMC konusunda sizi takip ediyorum. Evet biliyorum BMC çok bilinenli bir denklem. Her türlü denklem kurulabilir ve kisiye özel stratejiler kurulabilir. Sizin stratejinizi takip etmek istiyorum çünkü siz çok efektif kullanabiliyorsunuz. Sizden 2 isteğim var lütfen geri çevirmeyin. 1.si resim çözünürlüğü çok düşük zor okunuyor. 2. Si kullandığınız listeyi bana da gonderiri misiniz kutfen Telegramdan yazicam size. Saygılar sunarım hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. liste vermek yasak abi:) çözünürlük için düzenleme yapayım

      Sil

Close Menu