Ad Code

Nagants trade RTALB 60 dk tek yön alış spot robotu

 Merhaba arkadaşlar,

Bir deneme yapalım dedim ve hisselerin nagants trade robotlarını kuralım.

Twitter da sordum sırayla gideceğim.


RTLAB hissesi Nagants trade robotu

Elbette daha iyisini yapan olacaktır, ve paylaşan. Bu olursa zaten işimize gelir. Ben optimize edip yayınlayayım.

Bu bir algo denemesidir ve kesinlikle hisse önerisi veya al sat önerisi içermez...


Botun özellikleri;

- 60 dk nagants trade alış tek yön olarak tasarlanmıştır.

- Spot al sata uygun bir periyottur

- Tek yön alıştır açığa satış yapmaz

ÖRNEKTİR

Yazının yayınlandığı tarihte optimize edilmiştir.




Garip hareketleri olan bir hisse , bu tür hisselere aslında ben nagants kurmam, ama hisseden bir beklentiniz var ise, elbette aktif edilebilir hareketi yakalamak adına.


Yukarıdaki görselde bu optimizasyonun yakaladığı hareketleri kare içine aldım.




Buda grafikte işlemlerin olduğu yer, elinden geleni yapmış görünüyor.


Devamı gelecek bu optimizasyonların....


Değerleri koymayı unutmuşum:)






Yorum Gönder

1 Yorumlar

Close Menu