Ad Code

Bmc robotlarına yeni gelecek seviyeli izleyen stop nedir?

 Merhaba


Ocak ayında BMC borsa robotuna seviyeli izleyen stop geleceği Özkan bey tarafından duyuruldu.


seviyeli izleyen stop


Peki nedir seviyeli izleyen stop?


Yukarıdaki görsel algo tarama robotuna ait, bu robotta seviyeli izleyen stop var ve kullanıorum.

Seviyeli izleyen bir hisseyi aldığınızda belirlediğiniz seviyeden sonra gene belirlediğiniz stop ile hisseyi takip etmek demek.

Yani 100 liraya aldınız hisseyi yukarıdaki örnekteki gibi seviye yüzde 1.7 den sonra yani 101.7 den sonra hisseyi 0.7 izleyen stop ile takip eder. Hisse 101.7 ye ulaşmadığı sürece stop devreye girmez (bir üstteki izleyen stop koyulmamış ise) , eğer izleyen stop var ise elbette o devrededir.

101.7 den sonra artık 0.7 izleyen devreye girer ve yüzde 1 kesin kazanç ile artık hisse gördüğü en yüksek seviyeden 0.7 oranında düşene dek hissede olursunuz.


Faydası nedir?

Hisselerde ben stop kullanmıyorum robotta ve benim için oldukça güzel, bir hisseyi aldığımızda yüzde 1.5 kart al dediğimiz bir ayarda hisse 1.5 olduğunda elimizden çıkar ama seviyeli izleyende hisse gidebildiği kadar gider (düşmeden gidiyorsa). Bu bağlamda her hisseden 1.5 kar almak yerine kiminden 3-5 hatta 15 yüzde karlar dahi alınabilir. Yüzde 15 gördüm ben kullanımlarımda.


Stoplu kullananlarda gene stop koyabilir ve bunu da aktif ederse, büyük stop yerine, belirli seviye üzerinde daha yakın stopla hisseyi sürebilir.


Sonuç itibari ile ben çok memnun oldum geldiği için . Atladığım yer var ise lütfen yorum yapmayı unutmayın. Umarım anlaşılır olmuştur.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Hocam normal kâr al ile birlikte kullanılarak bi strateji yapılabilir mi? Yapılırsa daha faydalı olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi kar al atıyorum 3 dedin , seviye 2 den sonra da 0.5 izleyen stopla sürüyorsun. Bu durumda olurda 5 e gelirse neden 5 de kesesin ki 0.5 i göze alıp devam edersin

      Sil

Close Menu