Ad Code

İdeal ve Binance bağlantısı kurma, BMC ile coin çalışma

Merhaba dostlar,

Başlık karman çorman oldu ama, bendeki bu acelecilik hiç SEO ya dikkat ettirmiyor:)

Neyse konu başlıkları yazı içinde düzenli olur umarım..

Şimdi BTC de bir hareket var, ve hani algoritmik işlemler öyle çok zaman almadığından, coin piyasası da 7/24 açık olduğundan ben baya zevk alıyorum coinlerle çalışmaktan... Ama çok anlamadığımdan fazla da derine inmiyorum....

Şimdi bu yazımda temel şeylerden bahsedeceğim....

İdeal ile Binance bağlantısı nasıl yapılır?


İster İdealGo da ister BMC robotunda kullanacak olun, bu bağlantıyı yapmanız lazım...

1- Binance masaüstü sitesine girip API oluşturma





Hesabım yazan yere basın , açılan pencereden API yönetimine gelin orada karşınıza çıkan sayfa bu,,,

Oluşturulan API ye basınca size bir ekran gelecek oradan Sistem tarafından oluşturulanı seçin ve İLERİ diyin..

Artık sizi yönlendirecek bir isim vereceksiniz API ye mail ve tel doğrulama adımları olacak bunları yapacaksınız.




Önemli yerler;

- 1 numaralı yerdeki kutucuk kaldırılacak,
- 2 nolu yerden kısıtlamaları düzenleye basın
- 3 nolu alanı seçin ki alım satıma izin vermiş olun
- 4 ve 5 nolu alandaki kodları bir yere yazın ideale bağlarken lazım..


2 - İdeal Binance bağlantısını sağlama





İdeali açın

- İdeale basın - pörtföye gelin
- Hesaplar diyin
- Kurum yazan yerden binance seçelim
- Rumuz olarak herhangi isim yazalım
- Ekle diyelim





Hesaplara gelecektir BİNANCE

Login diyelim ve bize sorduğu API ve SECRET yerine 1. maddede aldıklarımızı yazalım...


Parantez açalım; bunun için ideal - bağlantı lisanslar diyelim ve kripto veriyi açalım...




Evet Apı ve secret sonrası bağlan dediğinizde bağlıyız...







3- İdeal de coinleri liste yapma



Şimdi en karmaşık ve zor gelen burası olabilir..


Başlayalım, ben normalde kullanmıyorum ama hanı bu yazıyı yazmak için açacağım yanı bende sıfırdan açıyorum....




Yukardan aşağı işaretli yerlere basıyorum ve çalışmak istediğim sembolleri ekliyorum....





Açılan ekran yukarıdaki gibi, örneğin ben BAKE yazdım ve sadece BAKEUSDT ekle dedim. Diğerleri ile çalışıyorsanız eklersiniz.



Ben USDT ile al sat yapacağımdan, USDT ekledim hep gene sırasıyla yukardakilere basarsanız eklediklerinizin bir listesi gelecek karşınıza...





Bu listede gene olanı sağ tuş satır sil diyerek çıkarabilir, en alt boş alana tıklayıp yazarak yenisi eklenebilir..

Liste ok ise bunu sağ tuş- araçlar- sembolleri listeye kaydet derseniz, BMC sembol listesine burayı kaydetmiş olursunuz.....


yordu demi:)


Devammmmmmm


4- İdealde coinlerin verilerini güncelleme


Evet verileri güncellemeye geçelimmmmmmmm....





İDEAL- sunucudan veri indir- grafik diyelim.....





Binance grafik indire basalım







Ben burada tümünü çıkara basıp sadece ilgilendiklerimi ekleyerek onların verisini indireceğim.... İsteyen tümünü ekle diyerek hepsini indirebilir....




Burada periyotları seçin ve paketleri seçin, mantık olarak günlük periyot 1 paket yeterken dk lık daha çok paket yapılmalı ben kısaca böyle yaptım. Optimizasyon yaparak algo kullanacaklar daha çok paket indirebilir....


BMC için 1 er paket dahi yeterlidir...


5- BMC de coin ayarlama


Gelelim BMC ye,

Herhangi grafik de S ye basıp BMC yi açalım..

Nagants bölümünde ayarlara gelelim ve orayı şu şekilde yapalım...





Şimdi ayarlara gelelim.. Ayarlar benim kendi ayarlarım ama bir kısmını göstereyim....

BMC ortak 2 yi coine ayıracağım...






Bu kadar başlattık mı çalışacak.....



BMC de coin çalıştırma bu kadar umarım faydalı olmuştur, sorularınızı yorum atın.....

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Close Menu