Ad Code

BMC robotları varant çalışır mı? Deneyelim beraber

 Dostlar merhaba,

Bugün bir varant denemesi yapalım, BMC robotları varantlarda çalışıyor mu bakalım..

Ben denemedim daha önce beraber deyeceğiz.


Öncelikle varantlarımızı seçelim ki liste yapacağız çünkü. Bu bir deneme yatırım tavsiyesi değil bende varant konusunda bilgisizim, sadece robot çalışacak mı bakacağız.


Haydi başlayalım....


1- Varant seçimi;

Cahilce bilgimle varant seçere girip şubat sonu vade ve dayanak fiyata yakın varantları sececeğim şimdi;

İş varanta girdim; https://www.isvarant.com/piyasa-analiz/varantsecer



Paylar bunlarmış,

Çok fazla seçenek var ama liste yapalım.


Kafama göre seçiyorum artık, maksat robot çalışacakmı ona bakacağız. Şubat vade her payın hem yükseliş hem düşüşünden koyacağım.





2- Liste yapalım

ABIBR.V

ABIXA.V

ARILI.V

ARIZB.V

ASIAZ.V

ASIWZ.V

BIIHE.V

BIISN.V

EGIBP.V

EGIXA.V

EDIOH.V

EDIWL.V

FRIBJ.V

FRIQG.V

GNIFC.V

GNIRD.V

HEIAL.V

HEIPL.V

ICIBO.V

ICIQL.V

KHIAU.V

KHIWU.V

KDIGD.V

KDISD.V

PTICF.V

PTIRB.V

PGIKD.V

PGIVM.V

SBIOS.V

SBIWI.V

SLIFJ.V

SLIRF.V

SSIGL.V

SSISH.V

TAIDI.V

TAIRB.V

TLIJA.V

TLITN.V

TKIBR.V

TKIXB.V

TFIAM.V

TFIPK.V

TOIJO.V

TOIVH.V

TEIMH.V

TEIZL.V

TPIOY.V

TPIWP.V

YPIBH.V

YPIQH.V

IYIGG.V

IYIRN.V

EXIMF.V

EXIQA.V

ALIKO.V

ALIYI.V

AGINM.V

AGIQY.V


Liste bu, şimdi bunu BMC için nasıl düzenleyeceğimize bakalım.



3- BMC için düzenleyelim




BMC de, BİST- Fiyat penceresi- varant dediğimde çıkan bölümde sağ tuş bulunan sembolleri listeye kaydet dedim ve bu şekilde kaydettiğini gördüm..

Bizde listemizi aynen bu şekilde yapacağız..


IMKBH'ABIBRV

.

.

.

.


şeklinde


4- Yapılan listeyi bir robota koyalım ve başlatalım





Çalışacak mı bakalım, güncelleyeceğim yazıyı sonra....



Güncelleme;

BMC çok güzel çalıştı, hem alım hem satım varantı olduğundan listede çift taraflı işlem yapıyor gibi olduk. Lakin emirler iletilirken hata verdi. İşlemler sanal olarak görünüyor.

Emir ekranında yalnızca ikinci seansa emir gönderilemez uyarısı verdi. Bir çözüm bulur isem tekrar güncellerim veya çözüm bulan yorum yazsın.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

Close Menu