Ad Code

Haftalık BMC tarama robotu stratejisi

 Merhaba dostlar,

Bu konu sabit duracak, hafta hafta strateji ve geçtiğimiz haftanın performansını değerlendireceğiz.

Neler yapacağız?

1- BMC tarama robotunu o hafta çalıştırıp çalıştırmayacağımıza karar veririz.

2- BMC tarama robotuna hangi hisseleri koyacağımıza karar veririz.

3- Geçtiğimiz haftanın kritiğini yaparız..

4- İyileştirmeler, eleştiriler, hatalar ve iyi yönler üzerinde dururuz...


Not; anlatılan, yazılan , çizilen ve verilen hisseler kesinlikle yatırım tavsiyesi içermez.


17-21 Nisan Haftalık BMC tarama robotu strateji örneği


1- Bu hafta robotu çalıştıralım mı?






2 şey takip ediyorum ben; birincisi ÖZKANFİLİZ, ikincisi NAGANTS TRADE x100 robotlarım..


Şu an bir + , bir - var ve durum nötr. Bu şekilde olduğunda özel listeler ile BMC çalıştırmak isterim yani hisse bazlı...


2- Robota hangi hisseleri koyalım?

Bu bağlamda ben gene ÖZKAN FİLİZ hafta sonu paylaşımlarından faydalanıyorum..

Elinde eğitim seti olan ondan faydalanır, veya grafik tarama çalışan ondan faydalanır. Benimkisi şu şekilde;



Burada 3 hisse var, halka açık isim yazılmamış o yüzden bende buraya yazamıyorum. Bunların ne olduğunu bilen listeye koysun.







Kenara alalım, her hangi bir taramada bu hisselerden görürsek listeye alalım.




Özkan abi atmış alalım kenara




Aynı şekilde al kenara







Bu kadar şimdi derleyelim..


HAFTALIK DENEME TARAMASI

EDATA

NTHOL

FORMT

AKYHO

YKSLN

TEKTU

DZGYO

CUSAN

SOKM

VERUS

( TAKASTA OLAN YOK İÇLERİNDE)


KAJUNSEN TARAMASI

AKYHO

BIZIM

DZGYO

EDATA

GSRAY

MTRKS

NTHOL

PARSN

TEKTU

YEOTK

(TAKASTA OLAN YOK İÇLERİNDE)


GYO HARİCİ TEMEL ANALİZ

ALARK

TRCAS

ESCOM

ENJSA

TUPRS

ODAS

BAGFS

AYGAZ

INFO

GLRYH

ISMEN

HDFGS

CIMSA

TUKAS

DURDO

OSMEN (TAKASTA)

EGGUB

NTGAZ

OSTIM

TLMAN

KCHOL

SAHOL


TARAMA

AGYO

ARDYZ

AVGYO

CANTE

CMENT

FONET

GLBMD

GOLTS

HEDEF

ISGSY

KLGYO

MSGYO

MTRYO

OYYAT (TAKASTA)

PAGYO

RYGYO

SANFM

TLMAN

TMSN

TSGYO

VANGD

YGGYO


GELECEK VADEDEN UCUZ

BRLSM

PNLSN

KMPUR

ALFAS

ASTOR

SDTTR

(TAKASTA OLAN YOK)


Şimdi kendi listemizi bunlardan birbiri ile ortak olanlardan alıp yapalım...

Öncelikle listeye hem tarama hem takasta çıkanları direk alalım.


OYYAT

OSMEN

Şimdide 2 den fazla taramada olanları alalım;

EDATA

NTHOL

AKYHO

TEKTU

DZGYO

TLMAN

Bonus olarak ben;

ISGSY

ISMEN

DURDO

CUSAN

koydum, sizde bunları veya bunlar yerine yukarıdaki listeden kendinizin de sevdiği 4 adeti alın.


Sonuç olarak;

OYYAT

OSMEN

EDATA

NTHOL

AKYHO

TEKTU

DZGYO

TLMAN

ISGSY

ISMEN

DURDO

CUSAN

Bu 12 hissede BMC robotumu bu hafta çalıştıracağım.... ; deneyelim güzel olursa her hafta benzeri şeyler yazarım...


Yorum Gönder

1 Yorumlar

Close Menu